1. Reservatie

Jullie zijn helemaal gewonnen voor onze 'Black Bird Booth', fantastisch! Dan nemen jullie contact met ons op en bespreken we jullie specifieke wensen. We bekijken voor hoeveel uur je de photobooth nodig hebt, op welke locatie, welke datum en met welke opties. Na overeenkomst leggen jullie de 'Black Bird Booth' vast voor jullie feest, met het betalen van een voorschot.

2. Setup Booth

Wanneer jullie feest dichterbij komt, nemen we contact met jullie op voor het vastleggen van het ontwerp en design van jullie fotostrookjes of postkaarten. In samenspraak maken we een aangepaste layout die volledig bij jullie en het feest past. Ook beslissen we welke 'backdrop' (achtergrond) jullie verkiezen en welke 'props' (attributen). Zo kunnen wij alles, achter de schermen, reeds voorbereiden voor jullie event!

 

3. Levering op locatie

Op de dag van jullie feest of event komen wij steeds tijdig de photobooth opstellen en de laatste instellingen ter plaatste aanpassen. We zorgen voor de correcte belichting, een goede internetverbinding en we controleren alle foto instellingen een laatste keer. Onze host of hostess komt jullie (of de gasten) verwittigen wanneer de photobooth klaar is om erin te vliegen.

4. Het feest zelf

Tijdens het feest is er steeds een host of hostess aanwezig om hulp te bieden waar nodig. Deze host kan mensen bijstaan met een woordje uitleg wanneer het niet lijkt te lukken. Maar kan ook perfect vanop een afstandje alles in de gaten houden. Zo zijn we er snel bij; wanneer de printer zou vastlopen, het internet even niet meer werkt of er een ander onvoorzien probleem zou moeten worden opgelost. Zo kunnen wij (en jullie) er zeker van zijn dat alles die avond op rolletjes loopt.

 

5. Prints, email & social media

Tijdens het feest kunnen alle foto's direct worden geprint en instant verzonden via e-mail. Op deze manier krijgen de gasten een leuk bedankje mee naar huis en kunnen ze hun toffe foto's ook direct online plaatsen. Gedaan met donkere selfies op instagram, de booth zorgt voor haarscherpe plaatjes om te delen met de wereld. Indien jullie ervoor kiezen om dit niet toe te laten de avond zelf, hebben we ook een optie waarbij alle e-mailgegevens worden opgeslaan. De mails worden dan pas na het feest verstuurd, we werken dan in de 'offline' modus. 

 

6. Ophaling & betaling

Aangezien er steeds iemand aanwezig is, kan de photobooth ook meteen afgebroken worden na de afgesproken tijdspanne. De betaling van de rest van de factuur gebeurd op het einde van de avond of per overschrijving, zoals afgesproken. Wij bezorgen jullie nadien ook steeds alle foto's via een usb-stick of wetransfer. Zo kunnen jullie nog even nagenieten tijdens het doornemen van alle plaatjes en hebben jullie alvast ook tastbare herinneringen.